Christophe Malinowski / J’adore…

Posted on November 7, 2013 by

1


cr0

Christophe Malinowski e noua mea revelație. Nu pot rezista combinației dintre poezie în franceză, polaroide, imagini blurate și balet. Omul ăsta are ceva doar al lui, un fel de spirit personal pe care îl pune în fiecare imagine. În afară de faptul că locuiește în Toulouse, Franța, n-am putut să aflu mai multe despre el. Polaroidele sunt preferatele mele, au ceva din atmosfera unei gări împreună cu senzația pasageră dată de momentul în care te gândești la ziua de ieri. Ceva șters care încă te mai neliniștește.

Odată cu Malinowski mi-am dat seama că pentru mine fotografia e un ocean imens unde trebuie doar să cauți puțin pentru a găsi tot felul de perle perfecte și comori din cele mai prețioase. Merci beaucoup, Christophe!

(- do we save ourselves?

– it’s too late

– so, we die?

– we dance) —

cr1

(- are you coming we’re going into the real life?

– no)

cr2(- i’ve lost the road

– what road?

– the one for running away

– it doesn’t exist)

cr3(Breathing ___ At Last)  —

cr4

(And then the air left/And then everything left) —

cr5

cr7

cr6

cr8

cr9

cr10

cr11

cr12

cr13

C.M. Facebook.