Edith Piaf / disobey

Posted on November 16, 2013 by

0


p4

Edith Piaf. Edith Piaf a fost o obsesie de-a mea de când am aflat și eu că a existat o Edith Piaf. Cum să nu o iubești. Mai ales că pare mereu scoasă dintr-un film noir tragic, tocmai de-aia ador toate fotografiile ei care sunt mici bijuterii doar pentru că e ea în ele. Ea face parte din categoria aceea de cântăreți care cântă cu tot corpul, am eu o teorie, parcă vezi sunetele cum circulă prin ea și vin înspre noi. Aceștia sunt un spectacol de privit. Nici nu mai contează dacă se mișcă sau nu, fiecare sunet este trăit, fiecare celulă cântă. Mulțumim, Edith!

”For me, singing is a way of escaping. It’s another world. I’m no longer on earth.”

”If I weren’t burning myself out, do you think I’d be able to sing?”

All I’ve done all my life is disobey.”  Edith Piaf

 

p1

p2

p3

p5

p6

p7

p8

p9

p0

p10

ppp

pp

zz