Natalia Drepina / Adagio for dead insects

Posted on March 4, 2014 by

0


n1

Tocmai ce-am descoperit-o pe Natalia Drepina și voiam să share the joy..Nu îmi plac toate fotografiile ei dar pe cele care-mi plac le ador. Cel mai mult îmi plac acelea din ciclul Adagio for dead insects, unde modelul este Raziel Skwer.

Ca de exemplu (insectele fac casă bună cu fotografia):

n2

n3

n4

n5

n6

n8

n7

Din altă serie, dar tot cu insecte:

n9

Fără insecte:

n10

nn

Necklace:

nnn

natalia-drepina-13

Solitude:

solitude_by_nataliadrepina-

Butterflies’ kisses:

n0

O poezioară găsită pe pagina ei de Facebook (mă bucur când aflu că schizofrenia înveselește și pe alții):

Wintry Foreword.

Sleepy flies
Buzzing lullabies
For wounded hearts
Where winter comes.
And sonorous hypes
Reach heights.
Frozen fingers covered in bites
Of razorscale snowy mites.

Your Schizophrenia

winter natalia drepina

În concluzie, un fotograf genial, imaginație și delicatețe poetică atât cât cuprinde dar și un dramatism puțin cam exagerat, dar poate despre asta e vorba.

O găsiți pe Natalia Drepina în următoarele spații virtuale:

Natalia Drepina on 500px.

Natalia Drepina on deviantart.com

Natalia Drepina on tumblr.com

& on Facebook