Ragnhildur Jóhanns / sculptural poetry

Posted on May 11, 2014 by

0


rrr

Words of the author:

I have come across so many posts around the internet on my works. Witch is nice and I do appreciate that people take time to write about my works.

But, I must make this clear since just about every post out there is wrong about one crucial thing.

The sculptural poems I make out of the books, they have no added paper or sentences to them. The words that come out of the books are from the books themselves, they are pulled out from the books, and each word or sentence is carefully chosen.

This is such an important thing about the works that this needs to be correct.

r3

Am vrut să încep cu acest lucru pentru că este esențial. Altfel, da, m-am trezit într-o zi bolnavă de varicelă și m-am întrebat dacă există poezie sculptată. Am căutat și am găsit ce urmează. Să știți că acest site al autoarei e tare enervant:

http://ragnhildurjohanns.carbonmade.com/

Recomand blogul ei pe wordpress :

http://ragnhildurjohanns.wordpress.com/

și pagina de facebook, care deși este în islandeză, are multe imagini și găsiți acolo cam toate lucrurile cu care se ocupă:

https://www.facebook.com/pages/Ragnhildur-J%C3%B3hanns-artist/606202736060535

r

Mă cam oftic eu că nu înțeleg ce scrie acolo, dar în fine…

r1

r2

r4

r5

r6

r7

r8

r9

r10

 

Mai face și astfel de poeme, în această manieră, de data asta tradus (by Google)…

rr

(you are dreaming, you are increasingly taking and oh lucky in his own powers of the skin and hair.)

Îmi plac: ideea, inventivitatea, rezultatele și motivele, pe care nu le cunosc dar le pot bănui din partea lui Ragnhildur Jóhanns și care probabil stau în spatele tuturor acestor lucruri interesante.

 

+ Rubrica Știați că….

– Există mai multe moduri de a spune mulțumesc în islandeză? Iată:

Takk
Takk fyrir
Þakka þér
Þakka þér fyrir
Kærar þakkir

 

Takk fyri,  Ragnhildur Jóhanns!