things i find: random cocktail

Posted on March 7, 2015 by

0


starsN-am mai postat de ceva vreme, fapt pentru care îmi pare tare rău, dar recuperez azi. M-am jucat cu fotografia și cuvintele, și deși aici nu prea am pus nimic făcut de mine, recuperarea e ceva personal, deci să fim personali și să scriem în română deși cei mai mulți care urmăresc acest blog nu vor înțelege o iotă.

1b9c11

”…aveam o senzație de putere abstractă, probabil senzația omului căruia moartea îi este indiferentă. O traiectorie rămâne perfectă, chiar și atunci când sfârșește în moarte: poate să apară un camion, o mașină răsturnată, ceva imprevizibil; nimic nu știrbește frumusețea traiectoriei. ”

Posibilitatea unei insule, Michel Houellebecq

my ptc2

„Totul e plin de îngeri”. (Sfântul Augustin)

acum

“Total paranoia is just total awareness.”
Charles Manson,

foto:

Charles-Manson”Vezi, te respect, te-am făcut mai multe persoane” (despre ”dvs. sunteți”)
(de-aia sunt oamenii fabuloși)

nimiccc”totuși, această bruscă distorsiune expresivă, însoțită de cotcodăcelile caracteristice, pe care el o numea râs, îmi e cu neputință s-o imit; nu sunt capabil nici măcar să-mi imaginez mecanismul ei. (…)”

Posibilitatea unei insule, Michel Houellebecq

ceva care să taie

“The future has come.
And gone.
Where were you?

Don’t miss it next time.”

The Zero Theorem (2013)

repede

emoțiile sunt indecente emoțiile sunt indecente emoțiile sunt indecente emoțiile sunt indecente 211 and 2

« remplir fidèlement un rôle qui ne [lui] a pas été confié ».

joc”dar cine se mai gândește la artă când fericirea e posibilă?”

– Posibilitatea unei insule, Michel Houellebecq

PicMonkey3”Arthur Rimbaud (@Arthur_Rimbaud) is now following you on Twitter!”
(Holy Shit.)

index

„Adeverim prin prezenta că posesorul acestui act, Nikolai Ivanovici, a petrecut noaptea mai sus arătată la balul Satanei, fiind târât acolo în calitatea sa de mijloc de locomoție”… Hella, deschide paranteza, scrie „vier”, și închide paranteza. Semnează: Behemot.” (Maestrul și Margareta, Mihail Bulgakov)

godot

PicMonkey Collageendnote: istorialobotomieiîncepecumine