Ricardo Limassol / Drinking carrot juice

Posted on July 15, 2015 by

1


tal vez

More about Ricardo Limassol here: https://ricardolimassol.wordpress.com/

The book online, here: https://ricardolimassol.files.wordpress.com/2013/01/ricardo-limassol-jc3b3venes-sin-futuro-les-habla-su-capitc3a1n1.pdf

Traducere:

probabil pot să mă ascund după un copac

Am fost la centrul de meditație
Și totul s-a terminat când maestrul a început să facă glume despre soacre
Apoi am fost la sală să fac box
Doar ca să-mi dau seama că nu pot să înțep ca o albină
Ce mai rămâne?
Să merg cu bicicleta pe străzi pustii
Să fiu membru al clubului sportiv
Să înot și să contemplu eternitatea
Să beau suc de morcovi
Mintea mea e un mare depozit
Îmi amintesc detalii de parcă e pe viață și pe moarte
Odată am văzut un pirat cu un papagal pe umăr conducând / o motocicletă
Observ tot
De-aia tac.

……………………………

Translation in english:

Maybe I can hide behind a tree
I went to the meditation center
And everything ended when the master started making jokes about mother-in-laws
I can’t relax this way
Then I went to the gym to box
Only to figure out I can’t sting like a bee
What else is there?
Biking on solitary streets
Get a membership at the sport club
Swiming and contemplating eternity
Drinking carrot juice
My mind is a huge warehouse
I remember details like it’s life and death
One time I saw a pirate with a parrot on his shoulder / driving a motorcycle
I notice everything
That’s why I’m quiet.