Vasile Mihalache & Fanny Latour-Lambert: imitam oameni

Posted on November 12, 2016 by

0


f1

Un nou colaj care să vă demonstreze că deşi nu am mai postat de mult ne încadrăm tot la categoria ,,nu am murit, doar înviem periodic”, după gust şi disponibilitate. Fotografiile pe care urmează să le vedeţi aparţin lui Fanny Latour-Lambert, pe când versurile sunt preferatele mele din minunata carte a lui Vasile Mihalache, ,,mort după om’’ – Tracus Arte, 2016. Sper să vă placă. Iată ce a ieşit:

f2

Îmi şopteam că

moş crăciun e dumnezeu

explicat pe înţelesul

copiilor nenăscuţi.

şi muream,

amândoi.

încet, fără nicio grabă.

fără niciun sentiment.

şi fără să ne cunoaştem.

 

ca o datorie.

 

imitam oameni. (p. 9)

f3

nu poţi să mori dacă nu crezi, dacă nu simţi,

dacă nu cânţi sau urli.

sau dacă nu urăşti pe nimeni, măcar pe tine –

şi nu în timpul liber, nu – ca o meserie. (p. 11)

f4

oamenii mi-au mâncat inima şi mi-au prostit carnea,

m-au lăsat pe marginea drumului să aibă la ce să se închine (p. 12)

f6

literatura era plânsul roboţilor, viaţa

şi privirea piezişă a morţilor,

ceea ce este fără să fie. (p. 13)

f5

de atunci, pentru mine, e ca în alice. (p. 19)

f7

alegerea lui e opoziţie – opoziţia mea e religie

BINE-AI VENIT printre oameni

unde orice ecuaţie e stupidă dar folosită în draci (p. 35)

f8

sunt corp în mintea oraşului meu (p. 36)

f9

îi mulţumesc lui dumnezeu că a crezut mereu în mine (p. 29)

f10

Text: Vasile Mihalache, ,,mort după om’’ – Tracus Arte, 2016)

Fotografie: Fanny Latour-Lambert

Salvează